Untuk
Warga
YS
Bahasa
Saiz Huruf A A A Warna Green Blue Red
Yayasan Sarawak
Sarawak Crest

Pencapaian Piagam Pelanggan

Kami komited untuk menyampaikan perkhidmatan yang cekap, berkesan dan responsif dalam tempoh masa seperti berikut:

* Sila skrol ke kanan untuk maklumat penuh untuk pengguna peranti mudah alih

Pencapaian Bulanan Tahun Semasa

Klik pada bulan untuk maklumat penuh

Piagam Pelanggan Memberi maklumbalas status permohonan biasiswa dan bantuan pendidikan. Membayar biasiswa dan bantuan pendidikan selepas penerimaan dokumen yang lengkap. Membayar kepada pembekal selepas penerimaan dokumen yang lengkap. Menangani aduan berkaitan perkhidmatan
KPI 2 hari 6 hari 14 hari 2 hari
Januari 100.00% 100.00% 100.00% 100.00%
Februari 100.00% 98.21% 100.00% 100.00%
Mac 100.00% 100.00% 100.00% 100.00%
April 0.00% 100.00% 100.00% 100.00%
Mei 100.00% 100.00% 100.00% 100.00%
Jun 100.00% 100.00% 100.00% 100.00%

Pencapaian Tahun Lepas

Klik pada tahun untuk maklumat penuh

Piagam Pelanggan Memberi maklumbalas status permohonan biasiswa dan bantuan pendidikan. Membayar biasiswa dan bantuan pendidikan selepas penerimaan dokumen yang lengkap. Membayar kepada pembekal selepas penerimaan dokumen yang lengkap. Menangani aduan berkaitan perkhidmatan
KPI 2 hari 6 hari 14 hari 2 hari
2018 99.89% 98.50% 88.42% 100.00%
2019 97.52% 97.86% 99.71% 96.47%